دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1401 - 14:16

بازداشت شرور مسلح جنوب تهران 

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: شرور مسلحی که سلاح‌های جنگی حمل و در مخفیگاهش نگه داری می‌کرد، دستگیر شد. 
کد خبر : 652701
دستگیری کلاهبردار 80 میلیاردی



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سرگرد محمد زیدی اظهار کرد: اواخر هفته گذشته گزارشی در خصوص حمل و نگهداری سلاح جنگی و مهمات غیرمجاز توسط یکی از شرور جنوب پایتخت به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیم ویژه ای از ماموران این پایگاه قرار گرفت.


وی افزود: با انجام رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کردند.


معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران به کشف یک قبضه سلاح جنگی، مقادیری تجهیزات نظامی ممنوعه و مهمات جنگی غیرمجاز از مخفیگاه متهم اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های تکمیلی به دست آمد، متهم سابقه دار بوده و سابق بر این تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است.


زیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه است، پلیس به هیچ وجه اجازه جولان دادن به مخلین نظم و امنیت را نخواهد داد.


معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان به تکمیل پی جوئی های انتظامی و معرفی متهم به مرجع قضائی اشاره کرد و از شهروندان خواست: گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق پل ارتباطی110 با پلیس در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.


انتهای پیام/۴۱۷۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب